ستاد خدمات سفر اردبیل با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می گردد

به گزارش دیار سلمان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ستاد خدمات سفر سال جاری با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می گردد.

ستاد خدمات سفر اردبیل با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز در جلسه آنالیز برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان گفت: تمام خدمات ارایه شده در این ستاد نیز باید به وسیله خود اداره کل انجام گردد.

او با اشاره به اینکه باید به صورت ویژه از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم، افزود: با استفاده از شبکه های سراسری به ویژه رادیو نیز می توانیم در جذب گردشگران فعالیت موثری داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: معاونت میراث فرهنگی، و صنایع دستی باید حضور فعالی در ستاد خدمات سفر داشته باشد.

فلاحی افزود: تنوع خدمات و تنوع جاذبه های گردشگری در استان اردبیل باعث شده تا این استان سالانه پذیرای مسافران زیادی باشد و ما باید برای آنها برنامه داشته باشیم.

او همچنین یادآورشد: باید برای گردشگران عرب در ایام نوروز برنامه ویژه ای داشته باشیم و این مساله می تواند در رشد مالی استان بسیار مفید باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 218

به "ستاد خدمات سفر اردبیل با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد خدمات سفر اردبیل با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید