سارقان طلای منازل مسکونی در گلپایگان دستگیر شدند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان گفت: دو دزد طلاجات یک منزل مسکونی در گلپایگان دستگیر شدند .

سارقان طلای منازل مسکونی در گلپایگان دستگیر شدند

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از گلپایگان، محمد علی یوسلیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این پرونده اظهار کرد: چند روز قبل گزارش یک فقره سرقت طلاجات از یک منزل مسکونی به نیروی انتظامی واصل شد.

وی اضافه نمود: پس از این گزارش صحنه سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی مورد بازرسی نهاده شد و پس از انجام اقدامات لازم و به دست آمدن سرنخ های لازم مظنونین شناسایی شده و تحت تعقیب نهاده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان گفت: پس از دستگیری هر دو دزد تمامی طلای سرقت شده به ارزش تقریبی 800 میلون ریال کشف شد و پس از اجرای اقدامات قضایی به مال باخته تحویل داده می گردد.

وی همچنین پیرامون پرونده قتل جوانی با ضربات چاقو در این شهرستان اظهار کرد: 2 شب گذشته در پی گزارش یه فقره نزاع با مرکز فوریت های پلیس 110 ماموران نیروی انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

یوسلیانی اعلام کرد: درگیری بین این دو جوان ابتدا از مشاجره لفظی آغاز شده و سپس منجر به درگیری فیزیکی شده بود که متاسفانه در حین این دعوا یکی از طرفین با چاقو به طرف مقابل ضربه وارد می نماید و مجروح در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان افزود: با کوشش ماموران نیروی انتظامی ، ضارب در کمتر از 2 ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد و هم اکنون تحقیقات گسترده تر با فراخوان عوامل دیگر نزاع و شاهدین ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 987

به "سارقان طلای منازل مسکونی در گلپایگان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان طلای منازل مسکونی در گلپایگان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید