زازا به اردوی تیم ملی ایتالیا برمی شود

به گزارش دیار سلمان، مهاجم تیم فوتبال والنسیا نظر سرمربی آتزوری برای برگرداندن وی به جمع ملی پوشان ایتالیا را جلب نموده است.

زازا به اردوی تیم ملی ایتالیا برمی شود

با ما همراه باشید و با ارزان ترین فصل تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، اخبار رسانه های ایتالیایی حاکی از آن است که آمار خوب گلزنی سیمونه زازا در این فصل از سری A، شانس او را برای بازگشت به اردوی تیم ملی ایتالیا برای بازی مرحله پلی آف را به شدت افزایش داده است.

زازا که از یورو 2016 و به هدر دادن پنالتی سرنوشت سازش برابر آلمان در مرحله یک چهارم نهایی آن رقابت ها، دیگر برای تیم ملی کشورش بازی نکرده، فصل جاری لالیگا را تحسین برانگیز شروع و حتی رکوردی مهم هم به ثبت رسانده است.

آتزوری برای صعود به جام جهانی باید در مجموع دو بازی رفت و برگشت سوئد را شکست دهد و این در حالیست که شرایط خط حمله اش تعریفی چندانی ندارد. یکی از مهاجمان این تیم آندره آ بلوتی، بازیکن تورینو است که به دلیل مصدومیت زانو خانه نشین بوده است اما پزشکان به او اجازه داده اند که از هفته آینده تمریناتش را از سر بگیرد. با این حال استفاده از چنین بازیکنی برای دو بازی سرنوشت سازی که در روزهای دهم و سیزدهم نوامبر (19 و 22 آبان) برگزار می گردد، ریسک بزرگی است و به همین دلیل نشریه کوریره دلواسپورت از متقاعد شدن جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای دعوت از زازا خبر داده است.

زازای 26 ساله که شب گذشته (شنبه) در پیروزی 4 بر صفر والنسیا برابر سویا دوباره گلزنی کرد، اولین بازیکن خارجی والنسیا از زمان ماریو کمپس در سال 1977 شد که در 5 بازی متوالی اش برای خفاش ها گلزنی می نماید. او همچنین هفته گذشته به عنوان بهترین بازیکن لالیگا در ماه سپتامبر معرفی گردید که دستاورد مهمی بود. علاوه بر این، زازا در حال حاضر تنها پس از لیونل مسی، در رده دوم برترین گلزنان این فصل لالیگا واقع شده است. او در 5 بازی اخیرش در لالیگا 7 گل زده است که شامل یک هت تریک در بازی مقابل مالاگا می گردد.

آمار زارا در تیم ملی ایتالیا تعریفی ندارد و در 16 بازی اش در آتزوری تنها یک گل زده است. او اما با دعوت شدن به اردوی لاجوردی پوشان برای پلی آف جام جهانی این شانس را دارد که آمارش در این تیم را ارتقا دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 900

به "زازا به اردوی تیم ملی ایتالیا برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زازا به اردوی تیم ملی ایتالیا برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید