رویترز: ترامپ برای زندگیِ پسا ریاست جمهوری برنامه ریزی می نماید

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، رویترز به نقل از بعضی منابع مطلع از رایزنی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با مشاورانش برای ترسیم آینده سیاسی خود و حفظ او در انظار عمومی در صورت اجبار به ترک کاخ سفید اطلاع داد.

رویترز: ترامپ برای زندگیِ پسا ریاست جمهوری برنامه ریزی می نماید

گفته می گردد که در صورت پذیرش شکست در برابر جو بایدن دموکرات، ترامپ برای 2024 کارزار انتخاباتی را تدارک خواهد دید و تا آن هنگام باید حضور رسانه ای خود را حفظ کند.

در کوتاه مدت، ترامپ روی دور دوم انتخابات سنای ویرجینیا که در ماه میلادی ژانویه برگزار می گردد؛ تمرکز خواهد نمود تا به این ترتیب، رجحان جمهوریخواهان در مجلس سنا حفظ گردد اما در بلندمدت او به دنبال ایجاد یک کانال تلویزیونی یا یک شرکت فعال در حوزه رسانه های اجتماعی است تا به این ترتیب از رسانه هایی مثل فاکس نیوز که مدعی است به او خیانت نموده اند؛ انتقام بگیرد.

با این حال، اقدام ترامپ به منزله پذیرش او به عنوان نامزد منتخب حزب جمهوریخواه در رقابت 2024 تلقی نخواهد شد. این درحالی است که از نظر بسیاری از کارشناسان ایجاد شبکه تلویزیونی پرمخاطب نیز مسائل خاص خود را دارد.

گزارش رویترز درباره آینده سیاسی ترامپ خارج از کاخ سفید در حالی منتشر می گردد که این رسانه پیشتر اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا مبنی براینکه زمان هویت دولت آینده واشنگتن را تعیین خواهد نمود؛ به منزله اولین نشانه پذیرش احتمالی شکست از سوی او تعبیر نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1432

به "رویترز: ترامپ برای زندگیِ پسا ریاست جمهوری برنامه ریزی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: ترامپ برای زندگیِ پسا ریاست جمهوری برنامه ریزی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید