رویانیان به احتمال فراوان به مالزی نمی رود، پرسپولیسی ها همچنان منتظر ITC پروویچ

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان به سفر مالزی نخواهد رفت.

رویانیان به احتمال فراوان به مالزی نمی رود، پرسپولیسی ها همچنان منتظر ITC پروویچ

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس که به منظور شرکت در تورنمنت فرنس کاپ راهی مالزی شده در گروه دوم رقابت ها با تیم های فرنس کاپ از کشور میزبان، تیم ملی نوجوانان اسلواکی و چمبوری تایلند همگروه شد.

نوجوانان مالزی، اینچون کره جنوبی و اسلوایا سوئیس هم در گروه نخست این مسابقات حضور دارند. نوجوانان پرسپولیس نخستین بازی خود در این تورنمنت را شنبه آینده برابر چمبوری تایلند برگزار می نمایند و در دیدارهای دوم و سوم به مصاف نوجوانان اسلواکی و فرنس کاپ مالزی خواهند رفت.

حمید استیلی به عنوان رئیس آموزشگاه و سعید تهرانی نژاد به عنوان سرمربی این تیم را همراهی می نمایند. این نخستین سفر برون مرزی تیم نوجوانان پرسپولیس در تاریخ این باشگاه است. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه نیز قصد داشت به این کاروان ملحق گردد اما به دلیل مشغله کاری به احتمال فراوان به این سفر نمی رود. رویانیان قصد داشت در این سفر درباره مسائل مالی هم رایزنی هایی انجام دهد.

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند بعد از بازی نفت آبادان ITC پروویچ به این باشگاه برسد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و معین نیست بازیکن صربستانی در هفته نوزدهم و بازی مقابل فجرسپاسی می تواند تیم خود را همراهی کند یا خیر. مسئولان پرسپولیس امیدوارند این اتفاق تا هفته آینده رخ دهد و کارت بازی پروویچ صادر گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 404

به "رویانیان به احتمال فراوان به مالزی نمی رود، پرسپولیسی ها همچنان منتظر ITC پروویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویانیان به احتمال فراوان به مالزی نمی رود، پرسپولیسی ها همچنان منتظر ITC پروویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید