تور ارزان کانادا: در صورت تصویب قانون تازه، انتاریو اولین استان در کانادا خواهد بود که الزام سابقه کار کانادایی در مشاغل نظام مند را حذف می نماید ،خبر کانادا

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرکاناد و به نقل از سی آی سی نیوز، آقای مونت مک ناتون، وزیر کار انتاریو، که بر مسائل مهاجرتی نیز نظارت دارد، خواهان تغییراتی است که باعث بهبود چشمگیر ورود نیروی کار خارجی به این استان خواهد شد.

تور ارزان کانادا: در صورت تصویب قانون تازه، انتاریو اولین استان در کانادا خواهد بود که الزام سابقه کار کانادایی در مشاغل نظام مند را حذف می نماید ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دولت انتاریو میخواهد شرایط دریافت مجوز را برای تازه واردانی که در مشاغل غیرپزشکی فعالیت می نمایند، تسهیل کند. این امر باعث حذف الزام سابقه کار کانادایی، حذف فرایند آزمون زبان برای دریافت مجوز، و بعلاوه تسریع فرایند پردازش درخواست مجوز خواهد شد.

آقای مک ناتون با اشاره به کمبود نیروی کار در مشاغل تخصصی انتاریو گفت یکپارچگی بین مهاجران و نیروی کار کانادایی، 12 تا 20 میلیارد دلار به اقتصاد استان یاری خواهد نمود.

علیرغم اینکه انتاریو محبوب ترین استان کانادا برای مهاجران است، کمبود نیروی کار در بعضی از مشاغل آن وجود دارد. در صورت تصویب این قانون، انتاریو اولین استان در کانادا خواهد بود که الزام سابقه کار کانادایی در مشاغل نظام مند را حذف می نماید.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1969

به "تور ارزان کانادا: در صورت تصویب قانون تازه، انتاریو اولین استان در کانادا خواهد بود که الزام سابقه کار کانادایی در مشاغل نظام مند را حذف می نماید ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: در صورت تصویب قانون تازه، انتاریو اولین استان در کانادا خواهد بود که الزام سابقه کار کانادایی در مشاغل نظام مند را حذف می نماید ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید