درخواست نامزد محبوب صدر اعظمی آینده آلمان برای توقف پروژه گازی نورد استریم 2

به گزارش دیار سلمان، نامزد صدر اعظمی آینده آلمان از حزب سبز که بیشتر شهروندان آلمانی از وی حمایت می نمایند خواهان توقف پروژه گازی نورد استریم 2 شده است.

درخواست نامزد محبوب صدر اعظمی آینده آلمان برای توقف پروژه گازی نورد استریم 2

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه بیلد آلمان، در حالی که در حال حاضر آخرین کیلومترهای خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 2 در حال تکمیل شدن است آنالنا بائربوک، نامزد محبوب صدر اعظمی در آلمان از حزب سبز خواهان توقف این پروژه گازی شده است.

وی در گفتگویی با نشریه بیلد آلمان اظهار داشته که این خط لوله نباید تکمیل گردد.

بائر بوک در این باره گفت: دولت آلمان از یک طرف می گوید از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه حمایت می نماید و از طرف دیگر از پروژه نورد استریم 2 حمایت می نماید که دقیقا خلاف این تحریم ها است.

به نوشته نشریه بیلد آلمان حدود 80 نفر از سیاستمداران ، دانشمندان و نظامیان برجسته غربی هم در نامه سرگشاده ای توقف سریع این پروژه گازی را از دولت آلمان درخواست نموده اند.

این پروژه گازی که بیش از نود درصد آن تکمیل شده است قرار است در آینده 55 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی را از روسیه به آلمان منتقل کند.

آمریکا به بهانه وابستگی اروپا به گاز روسیه شدیدا با این پروژه گازی مخالف است.

اجرای پروژه خط لوله گازی نورد استریم 2 به ارزش بیش از 9 میلیارد یورو و با طول بیش از 1200 کیلومتر که از یک سال پیش و در پی اعمال تحریم ها علیه روسیه متوقف شده بود، در اوایل ماه دسامبر 2020 از سر گرفته شده است..

آلمان اخیرا در اظهار نظرهای مختلف اعلام نموده که با وجود تشدید مناقشات با روسیه به ویژه در پرونده مربوط به آلکسی ناوالنی، منتقد سرسخت کرملین همچنان می خواهد به این پروژه گازی پایبند باقی بماند.

ایالات متحده هم بارها تمام شرکت هایی که بنوعی در ساخت خط لوله 1220 کیلومتری نورد استریم 2 همکاری دارند را تهدید به اعمال تحریم های سنگین نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1819

به "درخواست نامزد محبوب صدر اعظمی آینده آلمان برای توقف پروژه گازی نورد استریم 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نامزد محبوب صدر اعظمی آینده آلمان برای توقف پروژه گازی نورد استریم 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید