درخشش روباتهای امیرکبیر در چین، صعود تیمهای انسان نما و امداد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، سروش صادق نژاد، سرپرست تیم­ های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تیم ربات­ های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز شد در رقابت ­های فنی این دوره از مسابقات که با حضور تیم ­هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، هند، تایوان و ایران صورت گرفت، مقام دوم را کسب کند.

درخشش روباتهای امیرکبیر در چین، صعود تیمهای انسان نما و امداد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون دنیای ربوکاپ در لیگ ربات­های انسان­ نما اعلام کرد: نوزدهمین دوره مسابقات دنیای ربوکاپ 2015 از روز 28 تیرماه ماه امسال با حضور بیش از 200 تیم از دانشگاه ها و مدارس و آکادمی های مختلف از 48 کشور دنیا شروع به کار کرد که دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست سایز کوچک و ربات های انسان نما شرکت داشتند.

وی اضافه نمود: در دو روز ابتدایی این مسابقات، تیم ربات های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز شد با پشت سر گذاشتن تیمی از هند و با کسب سه تساوی برابر تیم هایی از آلمان و ایران که سابقه قهرمانی چندین دوره این مسابقات را در کارنامه خود دارند، در صندلی دوم گروهی این مسابقات قرار گیرد

حسام اکبری، سرپرست تیم­ ربات های شبیه ساز امداد و نجات دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز با بیان اینکه تیم ربات های شبیه ساز امداد و نجات دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اقتدار کامل در صدر رقابت ها نهاده شد با احتساب نتایج بدست آمده به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها پیوست، گفت: تیم ربات­ های شبیه ساز امداد و نجات دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز شد با تداوم صدرنشینی در این لیگ در سومین روز از این بازی ها، با اقتدار به جمع چهار تیم این دوره از مسابقات صعود کند.

وی اضافه نمود: این مسابقات با حضور تیم هایی از کشورهای مصر، ترکیه، چین، ژاپن و ایران برگزار می گردد که تیم ربات های شبیه ساز امداد و نجات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های ایران و دنیا در این دوره از بازی ها نیز حضور دارد.

اکبری افزود: در سه روز ابتدایی مسابقات، مرحله مقدماتی این لیگ برگزار گردید که تیم S. O. S دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز شد با پشت سر گذاشتن همه رقبای خود در این دوره از مسابقات، با اقتدار به جمع چهار تیم برتر دنیا صعود کند. مرحله نهایی این رقابت ها روز 29 تیرماه برگزار می گردد.

تیم ربات های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سومین روز برگزاری مسابقات دنیای ربوکاپ 2015 در کشور چین پیروز به صعود به جمع هشت تیم برتر دنیا شد.

محمدمهدی شیرازی، سرپرست تیم­ ربات های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز اضافه نمود: تیم ربات­های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز شد در بازی با تیم­هایی از کشورهای ژاپن، برزیل، آمریکا و کسب امتیازات لازم، به مرحله یک چهارم رقابت های ربوکاپ 2015 صعود کند.

وی یاداورشد: این مسابقات با حضور 18 تیم از کشورهای آمریکا، کانادا، برزیل، آلمان، کلمبیا، ترکیه، چین، ژاپن، ایران برگزار می گردد که تیم ربات های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با سابقه چندین قهرمانی در دوره های گذشته این مسابقات، در این دوره از بازی ها نیز حضور دارد.

شیرازی افزود: بازی­های این لیگ از روز 26 تیرماه امسال شروع و تا روز 30 تیرماه در شهر حفای کشور چین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، اکنون این رقابت ها با حضور 29 تیم در چین در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 457

به "درخشش روباتهای امیرکبیر در چین، صعود تیمهای انسان نما و امداد" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخشش روباتهای امیرکبیر در چین، صعود تیمهای انسان نما و امداد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش روباتهای امیرکبیر در چین، صعود تیمهای انسان نما و امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید