خبرنگاران 600 هکتار از مجتمع گلخانه ای پارس آباد به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش دیار سلمان، اردبیل - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استاندار اردبیل با بیان اجرای مجتمع یک هزار و 600 هکتاری گلخانه ای در پارس آباد مغان گفت: تا به امروز 600 هکتار از این مجتمع برای احداث واحدهای گلخانه ای به بخش خصوصی واگذار شده است.

خبرنگاران 600 هکتار از مجتمع گلخانه ای پارس آباد به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرنگاران، ارژنگ عزیزی روز پنجشنبه در جریان بازدید از این مجتمع اضافه نمود: از این میزان زمین واگذار شده، تا به امروز در 80 هکتار واحدهای گلخانه ای احداث شده و هم اکنون هم 200 هکتار گلخانه در این شهرک در حال احداث است.

عزیزی با بیان اینکه کوشش مسئولان بر این است که به موازات اجرای این طرح ها زیرساخت های لازم این شهرک گلخانه ای آماده گردد، بیان نمود: کارشناسان نهاد ریاست جمهوری از طرح های در دست اجرا در این مجموعه بازدید نموده اند و مکاتباتی با وزرای نیرو و نفت برای تامین برق و گاز و با سازمان برنامه و بودجه در رابطه با تامین اعتبار مورد احتیاج زیرساخت های آن انجام گرفته است .

معاون امور مالی استاندار اردبیل افزود: تکمیل شهرک گلخانه ای در حال احداث یک هزار و 600 هکتاری مغان، موجب جهش فراوری بخش کشاورزی در استان اردبیل می گردد.

عزیزی تکمیل احداث مجتمع ها و تامین زیرساخت برای سرمایه گذاران شهرک گلخانه ای مغان را اولویت اول طرح های کشاورزی استان اردبیل برشمرد و بیان نمود: تقاضا و علاقه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرک گلخانه ای مغان زیاد است.

پارسال استانداری اردبیل و شرکت شهرک های کشاورزی کشور برای احداث 2 هزار و 500 هکتار گلخانه در قالب سه شهرک در منطقه مغان تفاهم نامه ای امضا کردند و عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع گلخانه ای کشور به مساحت یک هزار و 600 هکتار بر این اساس در جریان سفر زمستان پارسال رییس جمهوری به استان اردبیل در پارس آباد شروع شد.

شهرک گلخانه ای در حال احداث یک هزار و 600 هکتاری منطقه پارس آباد مغان بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور می باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1534

به "خبرنگاران 600 هکتار از مجتمع گلخانه ای پارس آباد به بخش خصوصی واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 600 هکتار از مجتمع گلخانه ای پارس آباد به بخش خصوصی واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید