خبرنگاران پنتاگون، چین را چالش شماره یک خود معرفی کرد

به گزارش دیار سلمان، نیویورک- خبرنگاران- وزیر دفاع آمریکا در پیامی به نیروهای مسلح، چین را چالش شماره یک این وزارت خانه دانست و گفت: رویکرد ما به چین برای پیشبرد سیاست داخلی و خارجی ایالات متحده خواهد بود.

خبرنگاران پنتاگون، چین را چالش شماره یک خود معرفی کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، لوید آستین شامگاه پنج شنبه در این پیغام اضافه نمود: من به عنوان وزیر دفاع متعهد هستم تا اطمینان حاصل کنم که این وزارتخانه افراد ، اولویت ها و هدف مأموریت را برای ادامه دفاع از ملت ما در برابر دشمنان خارجی و داخلی درست می نماید.

وی دفاع از ملت، مراقبت از مردم آمریکا و موفقیت در کار گروهی را سه اولویت کاری در پنتاگون دانست و ادامه داد: بزرگترین چالش امنیتی که مردم ما را تهدید می نماید، کووید-19 است. این وزارت به حمایت از کوشش های دولت فدرال برای شکست بیماری، دفاع از نیروی مسلح در برابر آن و همکاری با شرکای داخلی و بین المللی برای محافظت از مردم ما در برابر ویروس های جدید و مرگبار آینده ادامه خواهد داد.

رئیس پنتاگون افزود: چین را به عنوان چالش در اولویت قرار دهید. این وزارتخانه چین را به عنوان چالش شماره یک گام ما، در اولویت قرار می دهد و مفاهیم عملیاتی، توانایی ها و برنامه های مناسب برای تقویت بازدارندگی و حفظ مزیت رقابتی ما را توسعه می دهد.

آستین تاکید نمود: ما اطمینان خواهیم داد که رویکرد ما درمورد چین برای پیشبرد اولویت های ما در هماهنگی داخلی و همسو با سیاست کلی دولت در داخلی و خارج خواهد بود که با اتحادها و شراکت های ما تقویت می گردد و به صورت دو حزب در کنگره پشتیبانی می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1637

به "خبرنگاران پنتاگون، چین را چالش شماره یک خود معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنتاگون، چین را چالش شماره یک خود معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید