خبرنگاران آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان به تعویق افتاد

به گزارش دیار سلمان، تهران- خبرنگاران- سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تعویق زمان برگزاری آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور اطلاع داد.

خبرنگاران آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان به تعویق افتاد

به گزارش روز شنبه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، زمان برگزاری مرحله دوم آزمون های المپیادهای علمی به تعویق افتاد.

بر این اساس و به دلیل فاصله گیری اجتماعی بخاطر شیوع ویروس کرونا، مرحله دوم آزمون های المپیادهای علمی کشور در خردادماه برگزار می گردد. گفتنی است در صورت ادامه شرایط مذکور امکان تعویق دوباره زمان برگزاری این آزمون ها وجود دارد.

تصمیم گیری در مورد برگزاری چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک که بنا بود، 23 شهریور تا یکم مهرماه در کلمبیا برگزار گردد، به اواخر خرداد موکول شده است.

سی و یکمین المپیاد جهانی زیست شناسی نیز که بنا بود در 13 تا 21 تیرماه در ژاپن برگزار گردد، لغو و به سال آینده موکول شد.

پنجاه و یکمین المپیاد جهانی فیزیک که قرار بود در 28 تیرماه تا 5 مردادماه در لیتوانی برگزار گردد، به تعویق افتاده و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

سی و دومین المپیاد جهانی کامپیوتر که بنا بود 29 تیرماه تا 5 مردادماه در سنگاپور برگزار گردد، به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و نزدیکترین زمان ممکن اواسط شهریور اعلام شده است.

شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی که بنا بود از 18 تا 28 تیرماه در روسیه برگزار گردد نیز به تعویق افتاده و زمان برگزاری بعداً اعلام خواهد شد.

این خبر بنا به اعلام دبیرخانه کمیته های جهانی برگزاری المپیادها تنظیم شده و برای اعلام تغییرات در المپیادهای فوق و سایر المپیادها در حال تکمیل است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 992

به "خبرنگاران آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید