حضور اردبیل در نمایشگاههای گردشگری لازمه جذب سرمایه گذاران خارجی است

به گزارش دیار سلمان، معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: حضور استان اردبیل در نمایشگاههای گردشگری لازمه جذب سرمایه گذاران خارجی است.

حضور اردبیل در نمایشگاههای گردشگری لازمه جذب سرمایه گذاران خارجی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل٬ علی آذرنژاد ظهر امروز در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل گفت: حضور استان اردبیل در نمایشگاههای گردشگری لازمه جذب سرمایه گذاران است و حضور استان اردبیل در نمایشگاه های گردشگری بین المللی با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: ضروری است اطلاعات لازم از تمامی نمایشگاه های بین المللی گردشگری برآورد شده و با معین شدن هزینه ها زمینه حضور استان اردبیل در نمایشگاههای گردشگری تسهیل گردد و درست است که حضور در نمایشگاه ها ممکن است اثرات کوتاه مدت نداشته باشد ولی در بلند مدت اثرات قابل ملاحظه ای خواهد داشت که از جمله می توان به زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی اشاره نمود.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: جذب سرمایه گذاران خارجی در حوزه گردشگری استان اردبیل امری ضروری و ضروری است و هم اکنون بخش گردشگری از محورهای توسعه استان قلمداد می گردد و ضروری است مدیران برای جذب سرمایه گذاران از هر امکان موجود استفاده بهینه داشته باشند.

آذرنژاد توضیح داد: تا به امروز با آنالیزهای اجرا شده مسائل منطقه نمونه گردشگری سقزچی و مسائل به وجود آمده در فعالیت سرمایه گذاری مورد توجه قرار گرفته و فعالیت سرمایه گذار در 12 هکتار از منطقه آنالیز می گردد تا بتوانیم کار را در مدت مقرر به انتها برسانیم و تعللی در اتمام پروژه ها وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: احتیاج است که ادارات استان اردبیل با مشاوران متخصص عقد قرارداد نموده و نسبت به موضوعاتی که از مشاور پاسخی درخواست خواهد شد٬ آمادگی لازم داشته باشند تا فعالیتهای مجتمع آبدرمانی طبق ضوابط معین شده به درستی اجرا شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 822

به "حضور اردبیل در نمایشگاههای گردشگری لازمه جذب سرمایه گذاران خارجی است" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور اردبیل در نمایشگاههای گردشگری لازمه جذب سرمایه گذاران خارجی است" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اردبیل در نمایشگاههای گردشگری لازمه جذب سرمایه گذاران خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید