جو بایدن: هیچ یک از رهبران دنیا بیشتر از من با رئیس جمهور چین تعامل نداشته است

به گزارش دیار سلمان، جو بایدن از دونالد ترامپ به سبب عمکردش در مدیریت روابط آمریکا و چین انتقاد و ادعا کرد، او در زمان خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور سابق کشورش بیشتر از هر یک از دیگر رهبران دنیا تا کنون وقتش را صرف تعامل با رئیس جمهور چین نموده است.

جو بایدن: هیچ یک از رهبران دنیا بیشتر از من با رئیس جمهور چین تعامل نداشته است

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته خبرگزاری رویترز، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در مراسمی در شهر میامی آمریکا خاطر نشان کرد: او (ترامپ) در روابط آمریکا و چین سومدیریت نشان داده و تصویر بدی از این روابط ارائه نموده است. او شخص خوبی نیست اما شما باید او را بشناسید و به مسائل مطلع شوید و بفهمید که با چه چیزی سر و کار دارید. او نسبت به این مساله (روابط با چین) کاملا دارد اشتباه عمل می نماید.

بایدن در ادامه این سخنرانی خود گفت: من در زمان خدمتم به عنوان معاون رئیس جمهور سابق آمریکا زمان زیادی را صرف تعامل با شی جینپینگ، رئیس جمهور چین کردم. شاید بیشتر از هر رهبر دیگری در دنیا تا کنون هر چند که از زمانی که ما دولت را ترک نموده ایم تا کنون دیگر او را ملاقات ننموده ام.

بایدن اخیرا از سوی منتقدانش در آمریکا به کم اهمیت نشان دادن تهدید چین برای کشورش متهم شد.او پیشتر در ماه مه گذشته و در جریان مراسمی در آیووا، چین را در حد و اندازه رقابت با آمریکا ندانسته بود.

ترامپ چندی پیش و قبل از مناظره میان نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا بایدن را مورد حمله قرار داده و گفته بود: بایدن به خواب رفته و اصلا نمی فهمد دارد چه کار می نماید و چه می گوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 411

به "جو بایدن: هیچ یک از رهبران دنیا بیشتر از من با رئیس جمهور چین تعامل نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن: هیچ یک از رهبران دنیا بیشتر از من با رئیس جمهور چین تعامل نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید