جاکارتا بدون ترس از تحریم ها به همکاری با ایران ادامه می دهد

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران : وزیر شرکت های دولتی اندونزی با تاکید بر عزم کشورش برای ادامه همکاری ها با ایران گفت: اندونزی از تحریم ها نمی ترسد و به همکاری خود با ایران ادامه می دهد.

جاکارتا بدون ترس از تحریم ها به همکاری با ایران ادامه می دهد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، وزیر شرکت های دولتی اندونزی بر عزم کشورش برای ادامه همکاری ها با ایران به رغم تحریم های غرب علیه این کشور تاکید نمود.

دهلان اسکان که در حاشیه بازدید از یک مرکز خبری در جاکارتا سخن می گفت اضافه کرد: اندونزی از تحریم ها نمی ترسد و به همکاری خود با ایران ادامه می دهد.

محمود فرازنده سفیر ایران در جاکارتا وزیر اندونزیایی را در این بازدید همراهی می کرد. دهلان اسکان در ادامه از ایران به خاطر ادامه حرکت خود به سمت توسعه با وجود تحریم های سنگین غرب ستایش کرد و در این زمینه به دستاوردهای تهران در سال های اخیر اشاره نمود.

وی همچنین پیشرفت های ایران در زمینه تکنولوژی های پیشرفته را که شرکت های بین المللی را به مشتریان کلیدی محصولات ایرانی تبدیل نموده است مورد تقدیر و ستایش قرار داد.

سفیر ایران در جاکارتا نیز اندونزی را به عنوان کشوری انقلابی و دوست و برادر مورد ستایش قرار داد و اضافه کرد دولت های دو کشور همیشه در جهت ارتقاء روابط دو جانبه بر پایه درک متقابل کوشش نموده اند.

فرازنده همچنین از غرب به دلیل کوشش های خود برای به انحصار درآوردن تکنولوژی های پیشرفته و جدید به شدت انتقاد کرد.

وی به پشتوانه نیرومند علمی ایران و توانایی بالقوه ایران برای از میان برداشتن شکاف تکنولوژیک با غرب اشاره نمود و دشمنی غرب با ایران را ناشی از این حقیقت تاریخی دانست.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 349

به "جاکارتا بدون ترس از تحریم ها به همکاری با ایران ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاکارتا بدون ترس از تحریم ها به همکاری با ایران ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید