ثبت قرارداد اکران سلام بمبئی در کانادا

به گزارش دیار سلمان، خبرگزاری مهر: به گفته قربان محمدپور، کارگردان فیلم سلام بمبئی، قرارداد این فیلم با کانادا بسته شده و در حال مذاکره برای اکران در استرالیا و آمریکا هستند.

ثبت قرارداد اکران سلام بمبئی در کانادا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

قربان محمدپور در مصاحبه با ما با اشاره به اینکه زمان دقیق اکران فیلم سلام بمبئی را نمی داند، گفت: این روزها بیشتر روی آماده کردن فیلم و ساخت و طراحی اقلام تبلیغاتی متمرکز هستم.

وی ادامه داد: همچنین صداگذاری و میکس نهایی همزمان در حال اجرا است و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده به دنبال اکران مناسب این اثر سینمایی با همراهی شرکت پخش فیلمیران در کشور است.

کارگردان فیلم زبان مادری تاکید نمود: چهار ترانه هندی توسط چهار خواننده سرشناس هندی برای این فیلم آماده شده و 2 ترانه مانده که قرار است بنیامین بهادری آنها را آماده کند تا تصمیم نهایی برای انتخاب ترانه ها را بگیریم، البته تا امروز ترانه ای از طرف بهادری به دست من نرسیده است.

وی ادامه داد: در کنار بنیامین بهادری، محمدرضا گلزار نیز در حال آماده کردن یک ترانه است. بعد از آماده شدن این دو ترانه باید ببینم که کدام یک از آنها بیشتر برای فیلم مناسب است و در نهایت از بین ترانه هایی با صدای این دو هنرمند، یکی را برای سلام بمبئی انتخاب می کنم.

کارگردان فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند تاکید نمود: ترجیح می دهم در این فیلم علاوه بر ترانه های هندی از ترانه های ایرانی نیز استفاده گردد تا موسیقی ایرانی نیز در اکران های خارجی به مخاطبان معرفی گردد.

وی با اشاره به اینکه نسخه ایرانی سلام بمبئی 100 دقیقه است، شرح داد: این نسخه همان نسخه ای خواهد بود که در دیگر کشورها نیز نمایش داده می گردد. البته این امکان وجود دارد که نسخه هندی فیلم به 120 دقیقه برسد. این را هم باید بگویم که نسخه ایرانی و نسخه هندی تفاوت چندانی با هم ندارند.

محمدپور در خاتمه با اشاره به اینکه زمان قطعی اکران این فیلم در هندوستان به زودی معین می گردد، گفت: البته فکر می کنم نمایش این فیلم در هندوستان در فصل پاییز انجام می گردد. برای اکران بین المللی سلام بمبئی فعلا با کانادا قرارداد بسته ایم و به زودی با استرالیا و آمریکا نیز قرارداد اکران فیلم بسته می گردد.

منبع: برترین ها
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 527

به "ثبت قرارداد اکران سلام بمبئی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت قرارداد اکران سلام بمبئی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید