تکواندو گرندپری بلغارستان، هادی پور مدال برنز خود را قطعی کرد

به گزارش دیار سلمان، در ادامه نخستین روز از مرحله سوم مسابقات تکواندو گرندپری در سال 2019، آرمین هادی پور با صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

تکواندو گرندپری بلغارستان، هادی پور مدال برنز خود را قطعی کرد

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سومین مرحله از رقابت های گرندپری تکواندو از صبح امروز(آدینه) به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار گردید و آرمین هادی پور نماینده کشورمان با رجحان مقابل رقبای خود به دیدار نیمه نهایی صعود و مدال برنز خود را قطعی کرد.

در رقابت های وزن 58- کیلوگرم، آرمین هادی پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 24 بر 2 از سد آدرین ویسنته اسپانیایی گذشت.

هادی پور در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 24 بر 4 بر صفر از سد میخائیل آرتامانوف از روسیه گذشته و مدال برنز خود را قطعی کرد. نماینده کشورمان در این رقابت نیز مانند مسابقه گذشته خود قبل از خاتمه رسیدن راند سوم، حریف خود را 20 تایی(رجحان بیش از 20 امتیاز) کرد تا آمادگی خود را نشان بدهد.

پیش از این سروش احمدی در وزن 58- کیلوگرم با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد و میرهاشم حسنی در همین وزن با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دایی هون لی کره ای از دور مسابقات کنار رفت.

این رقابت ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 520

به "تکواندو گرندپری بلغارستان، هادی پور مدال برنز خود را قطعی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو گرندپری بلغارستان، هادی پور مدال برنز خود را قطعی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید