بیانیه ایرانسل به شایعۀ استخدام چینی ها در اصفهان

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران- در پی انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی و اظهار مطالبی مبنی بر استخدام کارکنان چینی به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه ایرانسل در اصفهان، ایرانسل اطلاعیه ای منتشر کرد.

بیانیه ایرانسل به شایعۀ استخدام چینی ها در اصفهان

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

با توجه به انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی و اظهار مطالبی در آن مبنی بر استخدام کارکنان چینی به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان، به اطلاع می رساند، افراد مشاهده شده در ویدیو، 11 نفر تبعۀ جمهوری خلق چین بوده اند که حوالی ساعت 9 صبح روز یکشنبه، 29 فروردین 1400، برای خرید سیم کارت، به فروشگاه ایرانسل در این شهر مراجعه و پس از انجام امور اداری مربوطه، فروشگاه ایرانسل را ترک نموده اند.

افراد فوق، به دلیل لزوم رعایت موازین بهداشتی در دوران کرونا، در فضای باز بیرون از فروشگاه ایرانسل مستقر و به نوبت وارد فروشگاه شده اند. پس از حضور ایشان در فروشگاه ایرانسل و تکمیل فرم های درخواست مربوطه توسط آنان، امور احراز هویت، ثبت نام و تحویل سیم کارت، مطابق با موازین قانونی، توسط همکاران فروشگاه ایرانسل اجرا شده است.

دو تصویر منتشر شده در این خبر، از ویدیوی ضبط شده توسط دوربین های مداربستۀ فروشگاه ایرانسل، تهیه شده است.

خاطر نشان می گردد، به تازگی ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن، فردی با تصویربرداری از حضور تعدادی از افراد چینی در خیابان مقابل فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان، مدعی شده بود ایرانسل این افراد را به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه خود استخدام نموده است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1749

به "بیانیه ایرانسل به شایعۀ استخدام چینی ها در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه ایرانسل به شایعۀ استخدام چینی ها در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید