برکناری مدیر روابط بین الملل فدراسیون جودو

به گزارش دیار سلمان، فدراسیون جودو بعد از جنجالی شدن نامه ارسالی به فدراسوین جهانی برای معرفی ناظر به دنبال پیدا کردن فردی است که این نامه را ارسال نموده است.

برکناری مدیر روابط بین الملل فدراسیون جودو

مسئولان فدراسیون جودو بدنبال فردی هستند که اقدام به مکاتبه با رئیس فدراسیون جهانی جودو و درخواست برای اعزام ناظر خارجی در انتخابات این فدراسیون نموده است.

بعد از جنجالی که نامه به فدراسیون جهانی جودو برای معرفی ناظر به پا کرد، حالا مسولان فدراسیون جودو به دنبال پیدا کردن فردی هستند که برای فدراسیون جهانی نامه نوشته است. کوشش های فدراسیون جودو در این مدت جواب نداده است.

نکته جالب توجه در این میان این است که عمادی سرپرست فدراسیون جودو در جریان ارسال این نامه از سوی فدراسیون جودو نیست و طبق شنیده ها ایمیل ارسالی از سوی فدراسیون نیز توسط بعضی افراد پاک شده تا ردی سابقه این نامه بر جای نماند!

مسئولان فدراسیون جودو به دنبال این هستند که ارسال نماینده نامه به فدراسیون جهانی و درخواست نماینده برای حضور ناظر در انتخابات را پیدا نمایند تا این معمای پیچیده در آستانه انتخابات حل گردد و جودوی ایران بیش از پیش به حاشیه نرود. براساس اخبار منتشر شده از سوی بعضی از خبرگزاری ها ، در همینر ابطه مسئول امور بین الملل فدراسیون جودو برکنار شده است. یکی از مسؤولان فدراسیون جودو نیز این اخراج را تأیید کرد.

5 ص

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 223

به "برکناری مدیر روابط بین الملل فدراسیون جودو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکناری مدیر روابط بین الملل فدراسیون جودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید