بروتو: قدرت تیم ملی ایتالیا مقابل ایران زیر صفر درصد بود

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به دنبال شکست تیمش مقابل ایران از مردم ایتالیا و تماشاگران حاضر در سالن عذرخواهی کرد و گفت: متأسفانه قدرت تیمم در این بازی زیر صفر درصد بود.

بروتو: قدرت تیم ملی ایتالیا مقابل ایران زیر صفر درصد بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مائورو بروتو، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از شکست تیمش در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال مقابل ایران گفت: با توجه به نتیجه ای که در این بازی گرفتیم حرف خاصی ندارم، فقط به بازیکنان و طرفداران تیم ملی ایران تبریک می گویم و از مردم ایتالیا عذرخواهی می کنم. متأسفانه بعضی از بازیکنان ما وجهه واقعی تیم ملی ایتالیا را و اینکه برای چه تیمی بازی می نمایند فراموش کردند، آنها نمایش خوبی نداشتند و من ضروری است از تماشاگران حاضر در سالن هم عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: از اینکه بازیکنی مثل ایوان زایتسف را به ایران نیاوردم تأسف نمی خورم، چون او فقط یک بازیکن است و از این بابت اشتباهی انجام نداده ام. متأسفانه قدرت تیم ایتالیا در این بازی زیر صفر درصد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص اعتراض مکررش به داوری گفت: من به داوری و قضاوت اعتراضی نداشتم بلکه به نحوه استفاده از ویدئوچک معترض بودم. استفاده از این تکنولوژی سرعت بازی را گرفت و اگر ما نتوانیم نتیجه لازم را از ویدئوچک بگیریم، از آن استفاده نشود بهتر است. البته این نکته را هم بگویم که اینها هرگز بهانه ای برای باخت نیست؛ تیم من باخته و حرفی در آن وجود ندارد. در نهایت معتقدم هدف فدراسیون جهانی از به کارگیری ویدئوچک سرعت بخشیدن به قضاوت بازی بوده است ولی با این شرایط اصلاً مایل به اجرای این قانون نیستم.

بروتو گفت: تیمی که در تهران به میدان رفت دقیقاً همان تیمی بود که در لهستان از این تیم 3 بر 2 مغلوب شد. من بازیکنانم را باور دارم و می دانم که در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند.

وی در سرانجام با اشاره به ویدئویی که در صفحات اجتماعی از او پخش شده بود شرح داد: فلسفه ورزش هیجان مثبت برای مردم است. من هم در آن مصاحبه گفته بودم که ورزش یک نمایش جهانی برای تمام افراد دنیاست و منظور دیگری نداشتم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 511

به "بروتو: قدرت تیم ملی ایتالیا مقابل ایران زیر صفر درصد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروتو: قدرت تیم ملی ایتالیا مقابل ایران زیر صفر درصد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید