برخورد با مفسدان اقتصادی و رانت خواران با قوت دنبال می شود

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، محمدباقر الفت ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با صنعتگران خراسان رضوی اظهار کرد: قوه قضائیه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اقداماتی را به انجام رسانده که حمایت قضائی از سرمایه گذاری مشروع و مبارزه با مفاسد اقتصادی از محورهای اصلی آن است.

برخورد با مفسدان اقتصادی و رانت خواران با قوت دنبال می شود

وی افزود: به منظور حمایت از تولید،کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری ایجاد شده و اگر مدیری مصوبات این کمیسیون ها را اجرا نکند، تحت تعقیب قضائی قرار می گیرد.تولیدکنندگان واقعی، با سابقه و خوشنام که تمام تلاششان تولید و کارآفرینی است مورد حمایت قرار می گیرند. توسعه خدمات مشاوره حقوقی ویژه تولیدکنندگان موضوع مهمی است زیرا متأسفانه بیشتر تولیدکنندگان از قوانین حمایتی اطلاعی ندارند.

معاون اجتماعی قوه قضائیه بیان کرد: مبارزه با مفسدان اقتصادی و رانت خواران با قوت در حال انجام است زیرا این افراد نابودی اقتصاد کشور را نشانه گرفته اند و ما با آنها مقابله خواهیم کرد.

الفت تاکید کرد:طبق قانون مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی حق بازرسی سرزده از واحدهای تولیدی را ندارند و در شرایط فعلی استفاده از نظرات تشکلهای مردم نهاد بخش خصوصی و نخبگان صنعت می تواند در حل مشکلات بسیار راهگشا باشد.

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از صاحبان صنایع و در چارچوب قانون رفع موانع تولید، محدودیت های تولید و ممنوع الخروجی مدیران واحدها به حداقل رسیده است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 63

به "برخورد با مفسدان اقتصادی و رانت خواران با قوت دنبال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با مفسدان اقتصادی و رانت خواران با قوت دنبال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید