فزونی میلی متری ایران برابر تایلند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر تایلند به پیروزی رسید.

فزونی میلی متری ایران برابر تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های ملی ایران و تایلند در سومین دیدار خود در گروه B مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا از ساعت 19 (سه شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به انتها رسید. سید جلال حسینی(67) و رضا قوچان نژاد(70) برای تیم ایران گلزنی کردند و تک گل تایلند را ترادسیل در دقیقه 80 زد.

نیمه نخست:

در شرایطی که این بازی تا دقیقه 12 اتفاق خاصی نداشت اشکان دژاگه از سمت راست دروازه تایلند توپی را ارسال کرد تا سرزن های ایران استفاده نمایند اما نتوانستند از این فرصت بهره ای ببرند.

دقایقی بعد بیک زاده از طرف دیگر توپی را ارسال کرد و خلعتبری برای زدن ضربه بلند شد اما توپ او نیز به موقعیت خاصی تبدیل نشد اما در ادامه دژاگه از خط آفساید مدافعان تایلند رد شد و موقعیت خوبی داشت اما توپش از بالای دروازه به بیرون رفت. این خطرناک ترین موقعیت ایران تا دقیقه 15 بازی بود.

دو دقیقه بعد تایلند موقعیتی به دست آورد که رحمان احمدی توانست توپ را جمع کند.

در ادامه رضا قوچان نژاد توپی را برای دژاگه که با مدافع تایلند در حال حرکت بود فرستاد و قبل از مهاجم ایران، مدافع تایلندی با ضربه سر قصد دفع کردن توپ را داشت که نزدیک بود دروازه خودشان را باز کند.

جواد نکونام دیگر بازیکن ایران بود که برای چندمین بار قصد داشت با ضربه سر ایران را به گل برساند اما او هم نتوانست ره به جایی ببرد.

نیمه نخست این بازی در شرایطی بدون گل به انتها رسید که بیشتر زمان توپ و میدان در اختیار سفیدپوشان ایران بود اما شاهد دیداری کسل نماینده بودیم.

نیمه دوم:

نیمه دوم این دیدار نیز مانند 45 دقیقه ابتدایی بسیار سرد و کسل نماینده پیگیری شد. سردی بازی به تماشاگران کم تعداد بازی که شمارشان به 5 هزار نفر هم نمی رسید تأثیر گذاشت و آنها به تشویق دایی، بعضی از بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی تایلند پرداختند.

در دقیقه 67 این سید جلال حسینی بود که کار مهاجمان تیم ملی را انجام داد و توانست از پشت مدافعان تایلند فرار کند و با یک ضربه بغل پا دروازه سرخ پوشان تایلند را باز کند.

دو دقیقه رضا قوچان نژاد توانست روی پاس دقیق کریم انصاری فرد برای دومین بار دروازه تایلند را باز کند تا در مجموع 8 بازی ملی 6 گل زده باشد.

قوچان نژاد چند دقیقه بعد خواست یک بار دیگر دروازه تایلند را باز کند اما داور به خاطر آفساید از ادامه حرکت او جلوگیری کرد.

در دقیقه 80، ترادسیل از پشت محوطه 18 قدم ایران با یک شوت دروازه رحمان احمدی را باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد.

محمدرضا خلعتبری روی پاس قوچان نژاد در چند قدمی دروازه تایلند صاحب توپ شد اما ضربه او با دخالت دروازه بان تایلند به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

در دقایق انتهای بازی کریم انصاری فرد در حالی که در موقعیت گلزنی مناسبی قرار داشت خودش به سمت دروازه ضربه نزد و خواست قوچان نژاد را صاحب توپ کند اما این کار او باعث شد ایران نتواند به گل سوم برسد. انصاری فرد دوباره صاحب موقعیت شد اما توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا این دیدار با رجحان 2 بر یک تیم کشورمان انتها یابد.

ایران با این پیروزی 7امتیازی شد و صدرنشین گروه B ماند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 455

به "فزونی میلی متری ایران برابر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی میلی متری ایران برابر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید