برای بازسازی عراق نظامیان خارجی باید از این کشور بروند

به گزارش دیار سلمان، نماینده ایرلندی مجلس اروپا در پیامی توییتری نوشت که عراق خواهان بازسازی کشورش بوده و برای این کار، نظامیان خارجی باید این کشور را ترک نمایند.

برای بازسازی عراق نظامیان خارجی باید از این کشور بروند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، میک والاس نماینده ایرلندی مجلس اروپا در پیغامی توییتری نوشت برای اینکه عراق بتواند کشورش را بازسازی کند نیروهای آمریکایی و ترکیه ای باید این کشور را ترک نمایند.

وی در این پیغام توییتری نوشت: عراق خواهان بازسازی کشورش بوده و در پی این است که یک کشور مستقل عادی باشد. برای اینکه این اتفاده بیفتد نیروی نظامی خارجی باید این کشور را ترک نمایند که این موضوع بر اساس قانونی است که مجلس عراق تصویب نموده و شامل آمریکا و ترکیه می گردد.

این نماینده اروپایی چندی پیش هم در پیغامی در توییتر بر ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از عراق تاکید نموده و نوشته بود: اگر اتحادیه اروپا به صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه علاقه مند است باید از خروج نیروهای آمریکایی از عراق حمایت کند. آمریکا به مقدار کافی ویرانی ایجاد نموده و اگر احترام به تصمیم دموکراتیک مجلس عراق برای خروج از این کشور را رد کند، هیچ کاری برای صلح انجام نداده است.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1840

به "برای بازسازی عراق نظامیان خارجی باید از این کشور بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازسازی عراق نظامیان خارجی باید از این کشور بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید