بخش پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، محمود مرادی امروز یکشنبه در نشست خبری که بمناسبت روز خبرنگار در دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: در شرایط کنونی رسانه ها وظایف خطیری را بر عهده دارند و همانطور که در بحث زلزله اگر رسانه ها بسیاری از زحمات را بازگو نمی کردند بدون شک نادیده گرفته می شدند.

بخش پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود

وی افزود: بدون شک هر جامعه ای که از رسانه قوی و واقع گرایانه برخوردار باشد می تواند به پیشرفت و توسعه برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد دانشگاه علوم‌ پزشکی پرداخت و ابراز داشت: در حال حاضر دارای یک مرکز خصوصی و 2 مرکز دولتی در بحث پزشکی هسته ای هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین 85 گروه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت هستند که به نوبه خود در کشور کم نظیر است و به این لحاظ جزو دانشگاههای خوب و قدیمی محسوب می شویم.

مرادی از راه اندازی بخش پیوند قلب در کرمانشاه خبر داد و افزود: شرایط برای انجام این عمل در استان مهیا است و فقط بحث رجستری لازم است که اگر کسی دچار مرگ مغزی شد بتوانند تشخیص دهند و کسی باشد که عمل را انجام دهد که در این راستا گروهی را برای آموزش بحث رجستری و برداشت اعضا اعزام خواهیم کرد.

مرادی همچنین از عمل کاشت حلزون شنوایی در استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: طی روز گذشته با این عمل جراحی موافقت شد و با پیگیری استان و وزیر بهداشت به زودی شاهد این عمل در استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص قصور پزشکی گفت: متاسفانه در همه جای دنیا شاهد این اتفاق هستیم و نظام پزشکی بدنبال این است که بتواند بالا بردن توان و دقت در پزشکی این امر را کاهش دهد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 37

به "بخش پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید