بازی های جهانی ورزش های ساحلی ، قطر؛ پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل اوکراین

به گزارش دیار سلمان، ساحلی بازان کشورمان در نخستین بازی خود در بازی های جهانی ورزش های ساحلی برابر اوکراین به پیروزی رسیدند.

بازی های جهانی ورزش های ساحلی ، قطر؛ پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل اوکراین

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دیدار تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین در ساحل کاتارا برگزار گردید و در نهایت با نتیجه 5 بر 4 به سود شاگردان هاشم پور به انتها رسید.

در وقت اول این بازی در ابتدا اوکراین به گل رسید، سپس تک گل زیبای ایران در این وقت توسط امیرحسین اکبری وارد دروازه اوکراین شد و نتیجه یک بر یک شد. در ادامه نیز اوکراین سه گل دیگر به ثمر رساند و با وجود کوشش ایران و برخورد توپ به تیرک دروازه اوکراین، بازی در وقت اول با نتیجه 4 بر 1 به سود اوکراین به انتها رسید و دو تیم به وقت استراحت 3 دقیقه ای رفتند.

ساحلی بازان ایران در وقت دوم حملات خود را ادامه دادند، اما با بدشانسی همراه بودند تا این که روی ضربه کرنر و ضربه سر احمدزاده توپ وارد دروازه اوکراین شد. حملات متعدد ایران همچنان تا انتها این وقت از مسابقه انجام شد، اما توپ تبدیل به گل نشد.

در نخستین دقیقه از وقت سوم مسابقه گل سوم ایران توسط محمد احمدزاده وارد دروازه حریف شد. بازی با دفاع اوکراین پیش رفت و در نهایت به فاصله شش دقیقه به انتها مسابقه مهدی شیرمحمدی شوت حمید بهزادپرور به سمت دروزاه حریف را با سر تغییر راستا داد و وارد دروزاه کرد. یک دقیقه بعد گل پنجم ایران توسط محمدعلی مختاری به ثمر رسید، ضمن این که دو موقعیت حساس اوکراینی ها توسط بهزادپور دفع شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر 4 به سود ایران به انتها رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 513

به "بازی های جهانی ورزش های ساحلی ، قطر؛ پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های جهانی ورزش های ساحلی ، قطر؛ پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید