بازی های آسیایی 2022 به شیوه الکترونیکی برگزار می گردد، پیشرفت عجیب گوانگژو بعد از بازی های آسیایی

به گزارش دیار سلمان، در دیدار شیخ احمد با مسئولان اجرایی بازی های آسیایی چین، اعلام شد که این مسابقات به شیوه الکترونیکی برگزار می گردد.

بازی های آسیایی 2022 به شیوه الکترونیکی برگزار می گردد، پیشرفت عجیب گوانگژو بعد از بازی های آسیایی

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، زو یدی، دبیر حزب کمونیست حاکم در چین در شهر هنگزو استان جزیان، میزبان شیخ احمد الفهد، رئیس شورای المپیک آسیا بود. وی در این دیدار صمیمانه، حمایت دولت چین را برای برگزاری هرچه بهتر بازی های آسیایی 2022 اعلام نمود.

زو یدی در این دیدار اظهار داشت: تاریخ این شهر به 8 هزار سال قبل برمی گردد و از 2 هزار سال پیش این شهر پایتخت مالی چین و تجارت جاده ابریشم شده است. این شهر در حال حاضر یکی از بزرگترین شهرهای تجاری، صنعتی و ورزشی چین قلمداد می گردد. شهر هنگزو در سال 2016 نشست سران گروه 20 را با موفقیت میزبانی کرد.

شیخ احمد هم در این دیدار مراتب تشکر شورای المپیک آسیا را اعلام و از دولت مرکزی چین و کمیته ملی المپیک این کشور به خاطر میزبانی و حمایت آنها قدردانی به عمل اورد.

شیخ احمد تاکید نمود شورای المپیک با همکاری شرکت های چینی فعال در شهر هنگزو برای توسعه بازی ها همکاری خواهد نمود تا بازی ها به شیوه الکترونیکی (smart Games) سازماندهی و برگزار گردد. این شورا در عمل همکاری خود را با این شرکت ها از سال 2016 شروع نموده است.

شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا در خاتمه سفر خود به چین، به شهر گوانگژو رفت. وی در این سفر با ما شانگری حاکم استان و وون گوهوئی شهردار این شهر دیدار داشت که در این دیدارهای جداگانه در مورد ورزش و پیشرفت ورزش بعد از برگزاری بازی های آسیایی سال 2010 صحبت و گفتگو شد.

حاکم استان گوانگژو گفت: ما در چین از نظر ورزش از همه بیشتر پیشرفت نموده ایم. تیم فوتبال گوانگژو در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمانی دست یافت. یکی از بهترین تیم های بسکتبال آسیا را داریم و در دوومیدانی و شیرجه در بین بهترین های دنیا هستیم.

استان گوانگژو یکی از بزرگترین استان های مالی در چین است که بیشترین بودجه، به ورزش این استان اختصاص داده می گردد. این بودجه به توسعه ورزش و بهبود حال ورزشکاران یاری می نماید.

شیخ احمد در این خصوص گفت که شهر گوانگژو خاطرهای خیلی خوبی برای من و کل خانواده المپیک آسیا بابت بهترین برگزار کننده بازی های آسیایی به خاطر گذاشته است.

زمین های فوتبال، بسکتبال؛ سالن های ورزشی و غیره که برای بازی های آسیایی سال 2010 ساخته شده است اثر مثبتی در توسعه روز به روز این استان گذاشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 369

به "بازی های آسیایی 2022 به شیوه الکترونیکی برگزار می گردد، پیشرفت عجیب گوانگژو بعد از بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2022 به شیوه الکترونیکی برگزار می گردد، پیشرفت عجیب گوانگژو بعد از بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید