ایران 3 - کانادا صفر؛ صعود به صدر با لشکر 6 هزار نفری

به گزارش دیار سلمان، تیم ملی والیبال ایران پیروز شد در دیدار مقابل کانادا درهفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد و به صدر جدول راه یابد.

ایران 3 - کانادا صفر؛ صعود به صدر با لشکر 6 هزار نفری

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:30 در سالن غدیر ارومیه به مصاف کانادا رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 15، 26 بر 24 و 25 بر 16 به سود شاگردان کولاکوویچ انتها پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد. ایوانف بلغار داور اول و تاکاشی از ژاپن به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت می نمایند.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران ششمین پیروزی خود را جشن گرفت و موقتاً با 19 امتیاز به صدر جدول رده بندی رسید.

ست نخست؛ 25 بر 15 به سود ایران

تیم ایران با حمایت طرفداران آغاز خوبی داشت و در امتیاز 8 بر 5 به سود شاگردان کولاکوویچ هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه تیم ایران رجحان خود را حفظ کرد تا در امتیاز 13 بر 7 گلن هوگ یک بار دیگر درخواست وقت استراحت کند. اختلاف شاگردان کولاکوویچ و کانادا بیشتر شد تا در امتیاز 16 بر 9 به سود ایران تیم ها به وقت استرحت فنی دوم رفتند. تیم ایران با زدن سرویس های محکم و پرشی کانادایی ها را با مشکل روبرو کرد و این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 15 به سود ایران تمام شد.

ست دوم؛ 26 بر 24 به سود ایران

آغاز ست دوم با رجحان کانادایی ها همراه بود. کمی ناهماهنگی در تیم ایران موجب شد تا در امتیاز 8 بر 6 به سود کانادا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. شاگردان کولاکوویچ بسیار کوشش کردند تا اختلاف را کم نمایند، اما در امتیاز 16 بر 14 به سود کانادا هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ملی پوشان ایران در امتیاز 18 بازی را به تساوی کشاندند، اما شاگردان هوگ دست بردار نبودند. در امتیاز 22 بر 21 تیم ایران بالاخره توانست از کانادا پیش بییفتد تا گلن هوگ درخواست وقت استراحت فن کند تا شاید مانع امتیازگیری ایران گردد. این ست در نهایت با نتیجه 26 بر 24 به سود ایران انتها پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 16 به سود ایران

در این ست هم کانادایی ها آغاز خوبی داشتند و در امتیاز 8 بر 7 به سود کانادا هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. تیم ایران رفته رفته بازی را در اختیار گرفت و در امتیاز 13 بر 10 به سود ایران گلن هوگ درخواست وقت استراحت فنی کرد تا نکاتی را به شاگردانش گوشزد کند. در امتیاز 16 بر 12 یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 16 به سود ایران تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران از 6 مسابقه قبلی خود پیروز به کسب 5 پیروزی مقابل ایتالیا، چین، آلمان، آرژانتین و ژاپن شده است و مقابل برزیل هم نتیجه را واگذار کرد. شاگردان گلن هوگ هم از 6 بازی قبلی خود 4 پیروزی و 2 شکست در کارنامه خود دارند.

شاگردان ایگور کولاکوویچ فردا در دومین مسابقه خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:30 به مصاف لهستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 298

به "ایران 3 - کانادا صفر؛ صعود به صدر با لشکر 6 هزار نفری" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایران 3 - کانادا صفر؛ صعود به صدر با لشکر 6 هزار نفری" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 3 - کانادا صفر؛ صعود به صدر با لشکر 6 هزار نفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید