اولین انجمن سرمایه گذاری گردشگری اردبیل تشکیل شد

به گزارش دیار سلمان، اولین انجمن سرمایه گذاری گردشگری اردبیل با تشکیل هیئت موسس تشکیل شد.

اولین انجمن سرمایه گذاری گردشگری اردبیل تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان امروز دوشنبه 23 مهر 97 در جمع سرمایه گذاران تشکیل این انجمن را با هدف پیگیری امورات سرمایه گذاران دانست.

ناصر محمودی با تاکید به اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان با بیش از 100 سرمایه گذار در ارتباط است، افزود: راه اندازی این انجمن می تواند در پیگیری فعالیت سرمایه گذاران نقش موثری ایفا نماید.

او تاکید نمود: همچنین انجمن می تواند در پنجره واحد سرمایه گذاری و ستاد تسهیل استان نسبت به پیگیری امور سرمایه گذاران اقدام کند.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل به حمایت از سرمایه گذاران اشاره نمود و اضافه نمود: در فاز نخست در صورتی که مدارک متقاضی کامل باشد حداکثر تا هفت روز موافقت اصولی اولیه صادر می گردد.

محمودی ادامه داد: در عین حال تسهیلات به سرمایه گذاران ارائه می گردد که شامل تسهیلات فراگیر، اشتغال روستایی، صندوق توسعه ملی و بهینه یاب است.

او به حمایت ویژه از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در 37 منطقه نمونه گردشگری اشاره و توضیح داد: زیرساخت های لازم برای پروژه های سرمایه گذاری در مناطق نمونه ارائه می گردد.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل همچنین خواهان مشارکت سرمایه گذاران در تکمیل طرح های نیمه تمام استان شد.

محمودی به ضرورت حضور فعال سرمایه گذاران در نمایشگاه های مختلف اشاره و تاکید نمود: لازم است برای بازاریابی و تبلیغ طرح های سرمایه گذاری بسته مناسب توسط سرمایه گذار تهیه گردد.

او خواهان بازدید جاذبه های طبیعی و تاریخی توسط سرمایه گذاران شد و اضافه نمود: انتظار می رود سرمایه گذاران در تدوین قوانین و مقررات نیز نظرات پیشنهادی خود را انعکاس دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 130

به "اولین انجمن سرمایه گذاری گردشگری اردبیل تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین انجمن سرمایه گذاری گردشگری اردبیل تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید