انتقاد برلوسکنی از حکم دادگاه عالی ایتالیا علیه وی

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: نخست وزیر سابق ایتالیا ضمن انتقاد از حکم دادگاه عالی ایتالیا علیه وی، عنوان داشت، این حکم، بر اساس هیچ گونه مدارک و اسناد نیست.

انتقاد برلوسکنی از حکم دادگاه عالی ایتالیا علیه وی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری المنار، سیلویو برلوسکنی نخست وزیر سابق ایتالیا در واکنش به رای دادگاه عالی این کشور در تایید حکم دادگاه های بدوی و تجدید نظر این کشور مبنی بر صدور حکم 4 سال حبس علیه وی، گفت: این حکم بر اساس هیچگونه مدراک و مستندات نیست و آزادی های فردی و حقوق سیاسی من را نقض می نماید.

برلوسکنی با بیان اینکه او هدف حملات شدید و بی سابقه (مقامات) قضائی قرار گرفته است، تأکید کرد: به مبارزه خود علیه این حکم و فعالیت های سیاسی ادامه خواهد داد تا اصلاحات ضروری بویژه اصلاح سیستم قضائی این کشور محقق گردد.

نخست وزیر سابق و محکوم ایتالیا همچنین تأکید کرد، حزب سیاسی فورزا را احیا می نماید. برلوسکنی حزب فورزا را در سال 1994 همزمان با ورود به نبردهای سیاسی تاسیس نموده بود.

دادگاه عالی ایتالیا، روز پنجشنبه، حکم زندان سیلویو برلوسکنی(76 ساله) را به اتهام فرار مالیاتی تایید کرد.

این دادگاه دستور تجدید نظر در بخشی از این حکم را داده است که بر اساس آن، برلوسکنی به مدت 5 سال از داشتن شغل در نهادهای عمومی محروم می گردد.

برلوسکونی که در دادگاه بدوی و استیناف به جرم فرار مالیاتی به 4 سال زندان محکوم شده است، به دلیل سنش با حبس خانگی یا کار اجباری در حوزه خدمات عمومی روبرو خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 376

به "انتقاد برلوسکنی از حکم دادگاه عالی ایتالیا علیه وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد برلوسکنی از حکم دادگاه عالی ایتالیا علیه وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید