ارجاع پرونده 9 مسئول بلندپایه عراق به دستگاه قضایی به اتهام فساد ، پرونده های دیگری در راه است

به گزارش دیار سلمان، شورای عالی مبارزه با فساد عراق از ارچاع پرونده 9 مسئول بلندپایه از جمله تعدادی از وزرا به دادگاه به اتهام فساد اطلاع داد.

ارجاع پرونده 9 مسئول بلندپایه عراق به دستگاه قضایی به اتهام فساد ، پرونده های دیگری در راه است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، شورای عالی مبارزه با فساد عراق در بیانیه ای بیان کرد که تعداد مهمی از پرونده های فساد را به دستگاه قضایی ارجاع نموده است. این پرونده ها مربوط به 9 مسئول بلندپایه است .

شورای عالی مبارزه با فساد عراق اضافه نمود: این اقدام با استناد به دستور (عادل عبدالمهدی) نخست وزیر و در راستای اجرای مفاد سخنرانی وی خطاب به ملت عراق در روز نهم ماه جاری میلادی انجام شد .

این بیانیه اضافه نمود: ارجاع این پرونده ها بعد از تقویت دلایل و شواهد، تکمیل اقدامات اصولی و تشکیل تیمی از طرف شورای عالی مبارزه با فساد برای پیگیری این پرونده ها و برگزاری نشست های هماهنگی با دستگاه قضایی برای اولویت دادن به این پرونده ها و نهایی کردن حکم در سریعترین زمان ممکن انجام شد .

این بیانیه توضیح داد: پرونده های ارجاع شده مربوط به دو وزیر و دو سرپرست سابق وزارتخانه های (صنعت و معدن، حمل و نقل، آموزش عالی و بهداشت) و یک کارمند سابق با رتبه وزیر و چهار استاندار سابق استان های (بابل، کرکوک، نینوا و صلاح الدین) است .

شورای عالی مبارزه با فساد عراق در بیانیه خود تاکید نمود: به طور اصولی، پرونده های دیگری نیز به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد تا متهمان بعد از پررسی پرونده مطابق قانون، تبرئه یا محکوم شوند .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 590

به "ارجاع پرونده 9 مسئول بلندپایه عراق به دستگاه قضایی به اتهام فساد ، پرونده های دیگری در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارجاع پرونده 9 مسئول بلندپایه عراق به دستگاه قضایی به اتهام فساد ، پرونده های دیگری در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید