ابهامات جدی در برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان

به گزارش دیار سلمان، بعد از استعفای رئیس فدراسیون کشتی به نظر می رسد ابهاماتی جدی در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان وجود دارد.

ابهامات جدی در برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان

به گزارش خبرنگاران، هرچند که بعد از استعفای رسول خادم، اعضای مجمع کشتی حمید بنی تمیم را به عنوان سرپرست به وزارت ورزش معرفی کردند و وزارتخانه نیز حکم سرپرستی را برای او صادر کرد تا کارهای کشتی روی زمین نماند، اما این روزها برگزاری برخی از رقابت ها در هاله ای از ابهام واقع شده است.

یکی از این رقابت ها لیگ جهانی کشتی آزاد و فرنگی است که در فاصله یک ماه دیگر باید برگزار گردد اما هنوز هیچ یک از تیم های ایرانی نمی دانند رقابت ها قرار است در کجا و با چه شرایطی برگزار گردد و با مسئولان فنی هر تیمی که صحبت می کنیم در بلاتکلیفی به سر می برند.

ضمن اینکه هنوز اعلام نشده چه تیم های خارجی برای این رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند. مهدی توکلی رئیس کمیته لیگ نیز بعد از برگزاری فینال لیگ برتر آزاد از سمت خود استعفا کرد و هنوز فرد دیگری جایگزین وی نشده است.

غیر از لیگ جهانی، مسابقه بین المللی دیگری که به نظر می رسد برگزاری اش منتفی باشد، رقابت های جهانی کشتی کلاسیک بانوان است که طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، باید روزهای 15 و 16 آذر ماه در تهران برگزار گردد. در فاصله کمتر از یک ماه تا این رقابت ها، فدراسیون کشتی نه نایب رئیس بانوان دارد و نه اردویی برای دختران کلاسیک کار تشکیل شده است.

ضمن اینکه بعید به نظر می رسد که دعوت رسمی از تیم های خارجی انجام شده باشد. حامی اصلی کشتی کلاسیک، رسول خادم بود که با استعفای او، به نظر می رسد لااقل در حال حاضر برنامه ای برای این رشته وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 152

به "ابهامات جدی در برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهامات جدی در برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید