آقایی: خطای هند کی روش را ندیدم، داور پنالتی ما را نگرفت

به گزارش دیار سلمان، سعید آقایی، مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان مدعی است داور ملاقات این تیم مقابل استقلال پنالتی زردپوشان را نیز نادیده گرفته است.

آقایی: خطای هند کی روش را ندیدم، داور پنالتی ما را نگرفت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اصفهان، سعید آقایی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل استقلال گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم گل هم بزنیم. در ادامه توپ و میدان را به استقلال دادیم، ولی به خوبی دفاع کردیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم آغاز خوبی داشتیم تا اینکه گل خوردیم. دو تیم از بهترین تیم های امروز ایران مقابل هم قرار گرفته بودند. در خاتمه بازی هم توانستیم به گل برسیم تا بازنده نباشیم و حداقل یک امتیاز کسب کردیم. ما تا اینجا فقط سه گل خورده ایم و در این بازی هم روی ضدحمله گل خوردیم. البته این نیز جزئی از فوتبال است و برای هر تیمی اتفاق می افتد.

مدافع - هفابک تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد داور در این مسابقه، توضیح داد: در صحنه ای که استقلالی ها به خطای هند کی روش اعتراض داشتند، من صحنه را ندیدم. در آن موقع روی تیر یک ایستاده بودم و نمی توانم اظهارنظر درستی داشته باشم. در صحنه ای هم در داخل محوطه جریمه رضا میرزایی را زدند و خطای پنالتی بود، که داور نگرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 702

به "آقایی: خطای هند کی روش را ندیدم، داور پنالتی ما را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: خطای هند کی روش را ندیدم، داور پنالتی ما را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید