شروع رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان

به گزارش دیار سلمان، رزمایش مقابله ارتش منطقه غرب کشور با ویروس کرونا آدینه 15 فروردین با شعار لبیک یا خامنه ای در سطح شهر ایوان شروع شد.

شروع رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در حاشیه این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که این طرح در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا اجرا می گردد، گفت: این رزمایش یک روزه با عنوان لبیک یا خامنه ای و ارتش فدای ملت برگزار و اقداماتی نظیر شستشو و استریل، ضدعفونی مناطق مختلف شهر ایوان، استان ایلام انجام می گردد.

امیر سرتیپ فرهاد هادیانفر اضافه نمود: این رزمایش بیولوژیکی با همکاری تیپ 181 زرهی شهرستان اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه برگزار و چندین دستگاه خودرو و پرسنل ارتش اقدام به ضد عفونی معابر مختلف این شهر می نمایند.

وی تاکید نمود: پیش از اجرای این طرح ارتش جمهوری اسلامی مستقر در منطقه غرب کشور، اقداماتی مانند آماده سازی بیمارستان های ارتش، یگان های بهداشت و درمان گروهان های جنگ نوین، ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرها و پادگان ها و پخش مواد ضدعفونی نماینده در بین شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: برای مهار و نابودی ویروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی از همه ظرفیت و امکانات بیولوژیکی خود بهره برده و همراه وزارت بهداشت و ستاد کرونا وارد میدان عمل شده است.

امیر سرتیپ هادیانفر با بیان اینکه مسوولیت و ماموریت رزمایش تامین سلامت مردم است تاکید نمود: رزمایش دفاع بیولوژیک تنها بخشی از پازل دفع ویروس را انجام می دهد و تکمیل این عملیات مشارکت و همکاری همه جانبه مردم را می طلبد.

وی ادامه داد: موفقیت و حصول نتیجه این عملیات به همکاری تمامی شهروندان در عدم خروج از منزل بستگی دارد، انتظار می رود مردم در خانه های خود بمانند و از رفتن به تفریح و خارج شدن از منزل خودداری نمایند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا در منطقه کاهش یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1008

به "شروع رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید