آزاده زمانپور: دختران بسکتبال تمام توان خود را گذاشتند

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، تیم بسکتبال سه نفره زنان ایران با قبول شکست 21 بر 7 مقابل چین از صعود به جمع 4 تیم پایانی بازی های آسیایی باز ماند.

آزاده زمانپور: دختران بسکتبال تمام توان خود را گذاشتند

آزاده زمانپور سرمربی این تیم پس از بازی سنگین ایران برابر چین گفت: بچه های ما هر چه در توان داشتند گذاشتند ولی واقعا سطح بازی چین بالاتر بود. ما اگر در بازی اول به تایلند نمی باختیم سرگروه صعود می کردیم و مجبور نبودیم در این مرحله به مصاف قوی ترین تیم بازی ها برویم.

زمانپور ادامه داد: در بازی اول به دلیل کمبود تجربه کاملا اسیر جو سالن گردیده بودیم و اصلا خودمان نبودیم. باید تایلند را راحت می بردیم اما تعداد اعزام های بین المللی ما با کشورهای دیگر واقعا قابل مقایسه نیست. بسکتبال 3 به 3 دختران در شروع یک راه طولانی قرار گرفته است و باید خیلی بیشتر تجربه کسب کند.

سرمربی بسکتبال سه نفره بانوان تاکید نمود: در سراسر کشور استعدادهای بسیار زیادی وحود دارد که ما دیر آنها را کشف کردیم و باید بسیار به استان ها توجه گردد. شک ندارم با برگزاری منظم تورنمنت های مختلف و مسابقات قهرمانی کشور تیم ملی قدرتمندتری در آینده تشکیل خواهد شد هرچند همین تیم هم واقعا با تمام جان و دل بازی کرد و کم نگذاشت.

زمانپور در انتها گفت: فدراسیون بسکتبال و آقای طباطبایی هرچه امکانات داشتند در اختیار ما گذاشتند ولی باز هم امکانات و شرایط تمرینی تیم ما با هیچ جای دیگر قابل مقایسه نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 79

به "آزاده زمانپور: دختران بسکتبال تمام توان خود را گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاده زمانپور: دختران بسکتبال تمام توان خود را گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید