باید انگلیسی یاد بگیرم

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، اصغر حاجیلو پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود نشان دادیم و می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم اما اعتقاد دارم کمی بدشانس بودیم و نتوانستیم بیشتر از 3 گل به حریفمان بزنیم.

باید انگلیسی یاد بگیرم

وی در مورد انتقاداتی که از وی به خاطر بلد نبودن زبان انگلیسی افزود: متاسفانه انتقاداتی از من صورت گرفته که خیلی مغرضانه بود. من زبان انگلیسی را آموخته ام اما شاید نتوانم همانند محمد زرندی مترجم شفر صحبت کنم. قول می دهم انگلیسی را یاد بگیرم تا دوباره مورد انتقاد قرار نگیرم.

حاجیلو افزود: من سالها پیش به دانشگاه رفتم، 4 وارد پاس کردم و آنقدر هم با زبان انگلیسی بیگانه نیستم و نمی دانم چرا چنین انتقادی از من صورت گرفت!

وی در خصوص وضعیت تیام هم گفت: او بازیکن ما است و اگر هم می خواهد برود باید حق باشگاه استقلال را بدهد نه اینکه مجانی برود و کمکی به استقلال نکند. البته سرپرست جدید باشگاه به شدت پیگیر این وضعیت است و مطمئن به راه حل منطقی هم دست پیدا خواهد کرد.

حاجیلو در پایان و در خصوص دیدار آبی پوشان برابر پارس جنوبی که پنجشنبه آینده برگزار خواهد شد گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم و باید در طول هفته تلاش کنیم با تمرینات خوب و منظم آمادگی را حفظ و آماده این دیدار سخت کنیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 5

به "باید انگلیسی یاد بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید انگلیسی یاد بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید